Blended learning is een middel, geen doel op zichzelf

“In het reguliere onderwijs dachten docenten vaak dat het niet goed was wanneer ze hun studenten niet konden aankijken in het leslokaal. Nu merken we dat de werkelijkheid toch iets anders is, en dat de mogelijkheden rijker zijn dan vóór die tijd.” 

Marcel van der Klink

Volgens Marcel van der Klink en Kim Dirkx van Zuyd Hogeschool zullen organisaties de transitie naar blended learning makkelijker kunnen maken als bestuurders duidelijk zijn over de ambities waaraan blended onderwijs kan bijdragen. Van der Klink en Drikx houden zich al jaren bezig met onderwijs en digitalisering, en zien een belangrijke rol voor zowel docenten als bestuurders en leidinggevenden in de ontwikkeling van blended onderwijs.

Lees verder via ScienceGuide!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.